تحلیل‌ ارز‌های پر بازده هفته در آبان‌تتر

۵ ارز پر بازده

چه در بازار‌های مالی تازه‌کار باشید و چه از قدیمی‌های این بازار باشید، پیگیری کردن شرایط بازار و شناخت ارز‌های دیجیتال پر بازده یکی از مهم‌ترین کار‌هایی است که برای هولد یا ترید کردن دارایی‌های دیجیتال شما اهمیت دارد. 

برای پیگیری کردن ارز‌های پر بازده و ارز‌هایی که در هفته‌ها یا روز‌های اخیر رشد خوبی را تجربه کرده‌اند، پیگیری کردن خبرگزاری‌های مشهور در حوزه‌ی کریپتوکارنسی است.

اما جالب‌تر از بررسی ارز‌هایی که رشد خود را در طی روز‌های گذشته طی کرده‌اند، آگاهی از مسیری است که این ارز‌ها ممکن است در طی روز‌های پیش رو طی کنند. «کوین تلگراف» یکی از پر طرفدار‌ترین پلتفرم‌هایی است که هر دوشنبه ۵ ارز دیجیتال را نشان می‌کند و به کاربرانش پیشنهاد می‌کند تا این ارز‌ها را در هفته‌ی پیش رو زیر نظر داشته باشند. با ما همراه باشید برای معرفی و تحلیل ۵ ارز این هفته‌ی کوین تلگراف.

۵ کوین پر بازده

۵ ارز پربازده به پیشنهاد کوین تلگراف

از معروف‌ترین و معتبر‌ترین سایت‌‌های دنیای کریپتو می‌توانیم به کوین تلگراف اشاره کنیم. در این سایت هر چیزی که مربوط به دنیای کریپتو باشد یافت می‌شود؛ از اخبار، پست‌های آموزشی و پادکست گرفته تا تحلیل‌ کوین‌ها و مقاله‌.

امروز، دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲، معادل ۱ ماه می میلادی، کوین تلگراف طبق روال گذشته، ۵ ارز دیجیتال را انتخاب کرده و آنها را پیشنهاد داده است. البته در نظر داشته باید که کوین تلگراف به هیچ وجه سیگنالی بابت خرید یا فروش این ارز‌ها ارائه نکرده است و صرفا سناریو‌های صعودی و نزولی مختلفی را برای این ارز‌ها در نظر گرفته است:

  • ارز دیجیتال بیت کوین با نماد اختصاری (BTC)
  • ارز دیجیتال سولانا با نماد اختصاری (SOL)
  • ارز دیجیتال کازماس با نماد اختصاری (ATOM)
  • ارز دیجیتال اینترنت کامپیوتر با نماد اختصاری (ICP)
  • ارز دیجیتال هدرا هش گراف با نماد اختصاری (HBAR)

در ادامه معرفی این ارز‌های دیجیتال به تحلیل ۲ مورد از این ‌رمز‌ارز‌ها می‌پردازیم. در این تحلیل‌ها دو سناریو در نظر گرفته می‌شود: سناریو صعودی و سناریو نزولی. هر دو این سناریو‌ها به پیش‌بینی‌کردن شرایط پیش رو، از نظر تکنیکال، کمک شایانی به شما خواهند کرد و یک دید کلی در مورد مسیر قیمت این‌ ارز‌های دیجیتال به شما می‌دهند.

تحلیل ارز دیجیتال سولانا (SOL)

خریداران ارز دیجیتال سولانا در طول آخرین اصلاح قیمتی سولانا اجازه ندادند که قیمت به زیر خط روند نزولی بازگردد. این موضوع نشان دهنده‌ی تقاضا در سطوح پایین‌ قیمتی برای این ارز دیجیتال است.

سناریو صعودی:

خریداران در تلاش هستند تا  قیمت را به سمت مقاومت بالای سر خود که همان ۲۷.۱۲ دلار است برسانند. این یک مقاومت کلیدی است که اگر خریداران بتوانند قیمت را در بالای آن حفظ کنند، قیمت ممکن است تا ۳۹ دلار افزایش یابد.

سناریو نزولی:

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین‌های متحرک برسد، دیدگاه صعودی ذکر شده می‌تواند در کوتاه مدت باطل شود. قیمت پس از آن می‌تواند تا حمایت حیاتی در ۱۸.۷۰ دلار سقوط کند. اگر قیمت از این سطح بازگردد، نشان می دهد که قیمت ممکن است برای مدتی در محدوده بزرگ بین ۱۸.۷۰ تا ۲۷.۱۲ دلار نوسان داشته باشد.

بیشتر بدانید:

برای آشنایی بیشتر با ارز دیجیتال سول پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی ارز دیجیتال سولانا (SOL)، ستاره‌ی جدید بازار کریپتوکارنسی‌ها را مطالعه کنید.

تحلیل ارز دیجیتال هدرا هش گراف (HBAR)

فروشندگان بار‌ها و بار‌ها سعی کردند هدرا را به زیر ۰.۰۶ دلار برسانند، اما خریداران مانع این کار شدند. شکست فروشندگان در شکستن این حمایت، خریدارانی را جذب کرد که سعی می‌کنند قیمت را به بالای خط روند نزولی برسانند.

سناریو صعودی:

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه ۰.۰۶ دلار، در حال تخت شدن است و آر اس آی RSI به بالای نقطه‌ی میانی صعود کرده است که نشان می‌دهد فشار فروش در حال کاهش است. اگر خریداران قیمت را به بالای خط مقاومت برسانند، مومنتوم صعودی ممکن است افزایش یابد و قیمت می‌تواند تا مقاومت ۰.۰۸ دلار افزایش یابد.

سناریو نزولی:

برعکس اگر قیمت از سطح فعلی یا خط مقاومت کاهش یابد، نشان می‌دههد که فروشندگان در سطوح بالاتر فعال هستند که احتمال شکست و قرار گرفتن قیمت در زیر ۰.۰۶ دلار را افزایش می‌دهد.

بیشتر بدانید:

برای آشنایی بیشتر با ارز دیجیتال هدرا هش گراف و پروژه‌ی آن، مقاله‌ی هدرا هش گراف (HBAR)، پروژه‌ای موفق و پرطرفدار می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

معامله‌ی ارز‌های پر بازده در آبان‌تتر

این دو تحلیل می‌توانند در کنار تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال بسیار کارآمد باشند و دید وسیع و جامعی به شما بدهند. 

اگر قصد دارید هر کدام از این‌ارز های دیجیتال را بخرید یا بفروشید، آبان‌تتر یک پلتفرم مطمئن و امن برای معاملات شماست. در صرافی آبان‌تتر می‌توانید این پنج ارز دیجیتال را به علاوه‌ی ۳۰۰ ارز دیجیتال دیگر معامله کنید. 

باعث خوشحالی ما خواهد بود که نظرات شما را درباره‌ی این مقاله و ارز‌های ذکر شده بدانیم. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و مطالب آن برایتان مفید واقع شده باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا