ارزهای پولکا استارتر (POLS)، سلف کی (KEY)  و ویجر توکن (VGX) در آبان‌تتر لیست شدند

ارزهای پولکا استارتر (POLS)، سلف کی (KEY)  و ویجر توکن (VGX) در آبان‌تتر لیست شدند

یکی از اهداف تیم صرافی آبان‌تتر، برطرف کردن نیاز کاربران خود به بهترین نحو است. در این راستا، با رصد کردن بازخورد مخاطبانمان، هر هفته، 7 ارز جدید موردنیاز و توجه کاربران گرامی را به لیست خود اضافه می‌کنیم. 

یکشنبه این هفته، 15 خرداد 1402، نیز ارزهای پولکااستارتر (POLS)، سلف کی (KEY) و ویجر توکن (VGX) به لیست آبان‌تتر اضافه شده‌اند و کاربران محترم می‌توانند با مراجعه به سایت صرافی آبان‌تتر، بدون محدودیت به خرید و فروش ارزهای موردنظر خود بپردازند.

ارز دیجیتال پولکا استارتر (POLS)

پروژه ارز دیجیتال پولکااستارتر (Polkastarter) در واقع یک پلتفرم برای ارائه لانچ پد است که رابط کاربری آسانی برای استخرها و حراج‌های توکن زنجیره‌ای ارائه می‌دهد.

توکن پولکااستارتر که با علامت اختصاری POLS نشان داده می‌شود، رتبه 476 بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر قیمتی در حدود 0.31 دلار دارد. بالاترین قیمتی که این ارز دیجیتال در یکسال اخیر تجربه کرده، برابر با 1 دلار بوده است.

در حال حاضر 100 میلیون واحد از توکن POLS به بازار عرضه شده است و از حداکثر میزان عرضه آن نیز اطلاعی در دست نیست.

ارز دیجیتال سلف کی (KEY)

پروژه ارز دیجیتال سلف کی (SelfKey) پلتفرمی است که امکان مدیریت هویت دیجیتالی کاربران را در اختیارشان قرار می‌دهد تا بتوانند حریم شخصی و آزادی عمل بیشتری داشته باشند.

ارز دیجیتال KEY رتبه 424 بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر قیمتی در حدود 0.007 دلار دارد. بالاترین قیمتی که این ارز در یک سال اخیر تجربه کرده، معادل 0.015 دلار بوده است.

میزان حداکثر عرضه توکن KEY  معادل 6 میلیارد واحد است که تقریبا تمام آن به بازار عرضه شده است.

ارز دیجیتال ویجر توکن (VGX) 

ارز دیجیتال ویجر (Voyager) با هدف ارائه یک پلتفرم ترکیبی دارایی‌های فیزیکی و دیجیتال شکل گرفت. به علاوه تلاش ویجر بر این است که فضایی کاربرپسند و امن ارائه دهد.

توکن بومی پلتفرم ویجر که VGX نامیده می‌شود در حال حاضر رتبه 447 بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است و قیمتی در حدود 0.12 دلار دارد. بالاترین قیمتی که این ارز دیجیتال در یک سال اخیر تجربه کرده، برابر با 1.17 دلار بوده است.

در حال حاضر بیش از 270 میلیون واحد از این توکن به بازار عرضه شده است که تقریبا، معادل حداکثر میزان عرضه VGX است.

خرید و فروش ارز دیجیتال در آبان‌تتر

با رصد نیازمندی‌های بیش از 800هزار کاربر فعال در آبان‌تتر، هر هفته، 7 ارز جدید را به لیست ارزهای خود اضافه می‌کنیم. در این راستا، مخاطبان محترم می‌توانند با مراجعه به سایت صرافی آبان‌تتر، با تکمیل مراحل ثبت نام و احراز هویت خود در کمتر از 30 دقیقه، به خرید و فروش بدون محدودیت دارایی‌های دیجیتال مدنظر خود بپردازند. لازم به ذکر است که تیم پشتیبانی آبان‌تتر نیز به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته، پاسخگوی سوالات و چالش‌های احتمالی همراهان عزیز خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا