کمپین همستر آبان‌تتر با شعار “با همستر بیا، با بیت‌کوین برو”

پرافیت همستر کامبت

همزمان با لیست شدن همستر کامبت، آبان‌تتر پشتیبانی از شبکه تون به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بلاک‌چین‌های ارز دیجیتال را آغاز کرد. این شبکه میزبان بسیاری از بازی‌های جذاب تلگرامی و پروژه‌های محبوب سال ۲۰۲۴ دنیای ارزهای دیجیتال است. با فعال شدن شبکه تون، امکان واریز توکن‌های مبتنی بر این شبکه از جمله همستر کامبت نیز فعال شده است.

به مناسبت لیست شدن همستر کامبت در آبان‌تتر تا پایان مهر ۱۴۰۳ می‌توانید با نقد کردن توکن‌های خود در قرعه‌کشی 0.03075 بیت‌کوین برای یک نفر شرکت کنید.

چگونه در کمپین شرکت کنید؟

برای شرکت در این کمپین ویژه و برخورداری از فرصت برنده‌شدن بیت‌کوین، کافی است که کوین‌های همستر کامبت خود را به صرافی آبان تتر منتقل کنید. در این کمپین، شما نه‌تنها می‌توانید از امنیت و سرعت بالای این صرافی بهره‌مند شوید، بلکه این فرصت را دارید که در یک قرعه‌کشی بزرگ نیز شرکت کنید.

زمان شرکت در این کمپین تا 30 مهرماه است. شما تنها کافی است که تا پایان این تاریخ کوین‌های همستر خود را به کیف پول آبان‌تتری خود منتقل کنید و به‌طور خودکار در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوید.

جزئیات جایزه و قرعه‌کشی

جایزه‌ای که در این کمپین برای کاربران در نظر گرفته شده، 0.03075 بیت‌کوین است. با توجه به نوسانات قیمت ارز دیجیتال بیت‌کوین، ارزش این جایزه در زمان نوشتن این گزارش معادل حدود 110 میلیون تومان است. این مقدار بیت‌کوین می‌تواند نقطه عطفی برای هر سرمایه‌گذار یا علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال باشد و به آن‌ها کمک کند تا سود زیادی کسب کنند.

1 دیدگاه دربارهٔ «کمپین همستر آبان‌تتر با شعار “با همستر بیا، با بیت‌کوین برو”»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا