انتقال داخلی رمز ارز در آبان‎‌تتر؛  قدم به قدم.

هر رمز ارزی را در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون کارمزد انتقال دهید.

در صرافی‌های ارز دیجیتال روتین‌هایی برای انجام معاملات وجود دارد. این روتین‌ها شامل خرید، فروش، واریز و برداشت می‌شود. اما صرافی آبان‌تتر علاوه بر این چهار مورد، یک امکان دیگر را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است. قابلیتی به نام “انتقال داخلی رمز‌ارز‌‌ها”. در ادامه قصد داریم این ویژگی را به طور کامل معرفی کنیم و راه استفاده از آن را مرحله به مرحله آموزش دهیم. پس پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

انتقال داخلی یعنی چه؟

خیلی ساده یعنی انتقال دادن ارز‌های دیجیتال بین دو کاربر در سایت صرافی. فرض کنید که شما در صرافی آبان‌تتر یک حساب کاربری دارید. اگر دوستان شما نیز مثل شما در آبان‌تتر حساب کاربری داشته باشند، شما می‌توانید هر ارز دیجیتالی که در صرافی لیست شده باشد را به حساب دوست خود انتقال دهید؛ در کمتر از یک دقیقه، بدون پرداخت کارمزد تراکنش و در راحت‌ترین شکل ممکن.

چطور می‌توانیم از قابلیت انتقال داخلی رمز ارز‌ها استفاده کنیم؟

به سادگی. ابتدا وارد پنل کاربری خود در آبان‌تتر شوید. بالای صفحه سمت چپ، درست در کنار مجموع کل پرتفوی شما، گزینه‌های خرید، فروش، واریز، برداشت و انتقال وجود دارد. البته اگر در همان صفحه‌ی اصلی جلوی ارز مورد نظرتان را نگاه کنید هم این گزینه وجود دارد.

در مرحله‌ی بعد ارز مورد نظرتان را(به غیر از ریال) انتخاب می‌کنید. مقداری که قصد انتقال دادن آن را دارید را هم مشخص می‌کنید. در نهایت کافی است شماره موبایل و نام و نام خانوادگی صاحب حساب گیرنده را وارد کنید و بر روی گزینه انتقال کلیک کنید. بعد از اینکه یک بار دیگر مشخصات گیرنده را تایید کردید، کد گوگل اتنتیکیتور را وارد کرده و تایید کنید. به همین سادگی.

کد گوگل اتنتیکیتور (Google Authenticator) چیست؟

دریافت این کد هم به سادگی پروسه انتقال داخلی است. می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید تا تمام سوالاتتان برطرف شود.

انتقال داخلی رمزارزها چه مزایایی دارد؟

-نیازی به پرداخت کارمزد ندارد.

-انتقال رمز‌ارز‌ها را بسیار تسریع می‌بخشد.

-پروسه‌ی انتقال را به مراتب راحت‌تر می‌کند.

– نیازی به وارد کردن آدرس کیف پول گیرنده ندارد.

آبان‌تتر؛ همراه شما

صرافی آبان‌تتر چندین سال است که در تلاش است تا بهترین تجربه‌ها را برای کاربران خود رقم بزند و به‌روز‌ترین امکانات را متناسب با زیر‌ساخت‌های خود برای کاربران فراهم کند. انتقال داخلی رمز‌ارز‌ها هم یکی از قابلیت‌هایی است که به منظور سهولت در انجام تراکنش‌ها در اختیار کاربران قرار گرفته است.

اگر سوالی در رابطه با انتقال داخلی رمز‌ارز‌ها داشتید می‌توانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی، چالش خود را با پشتیبانی 24 ساعته‌ و همیشه پاسخگوی آبان‌تتر در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن به حل مشکل خود بپردازید.

از اینکه همراه شماییم مفتخریم و از همراهی شما خوشحالیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا