آبان‌تتر غرفه برتر نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۲۰۲۳ شد

آبان تتر به عنوان غرفه برتر نمایشگاه الکامپ معرفی شد

آیین تجلیل از غرفه‌های برتر و تیم اجرایی الکامپ بیست‌وششم شب گذشته (سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲) با حضور مدیران ارشد سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و تهران، نمایندگان شرکت‌های حاضر در این رویداد بین‌المللی و اصحاب رسانه برگزار شد. بنابر اعلام نهاد برگزار کننده الکامپ ۲۶، غرفه آبان‌تتر در این دوره از الکامپ به عنوان یکی از غرفه‌های برتر انتخاب و از فرهاد فلاح، مدیرعامل صرافی آبان‌تتر تقدیر شد.

آبان تتر به عنوان غرفه برتر نمایشگاه الکامپ معرفی شد

در غرفه آبان‌تتر در الکامپ 26 چه گذشت؟

غرفه آبان‌تتر در الکامپ 26 از بخش‌های مختلفی تشکیل شده بود:

  • ایردراپ 500میلیون شیبا برای کاربران جدید؛ آن دسته از بازدیدکنندگانی که در نمایشگاه الکامپ مراحل ثبت نام و احراز هویت خود را در صرافی آبان‌تتر تکمیل می‌کردند، می‌توانستند در ایردراپ 500 میلیون شیبا شرکت کنند.
  • منابع انسانی؛ تیم منابع انسانی آبان‌تتر در غرفه حضور داشت و آن دسته از علاقمندانی که مایل به همکاری با آبان‌تتر می‌توانستند از این فرصت استفاده کنند و ضمن آشنا شدن با تیم صرافی آبان‌تتر، رزومه‌های خود را به دست منابع انسانی ما برسانند.
  • معامله کن، پولش با ما؛ تیم پشتیبانی آبان‌تتر در غرفه حضور داشتند و به بازدیدکنندگان کمک می‌کردند با استفاده از حساب‌های که به صورت پیش‌فرض توسط ما شارژ شده بودند، تمام مراحل خرید و فروش ارز دیجیتال را بر روی سایت صرافی آبان‌تتر تجربه کرده و بیاموزند.
آبان تتر به عنوان غرفه برتر نمایشگاه الکامپ معرفی شد
  • استودیو آبان‌تاک؛ در فضای استودیو آبان‌تاک در غرفه آبان‌تتر، هر روز میزبان تعدادی از فعالان بازارهای مالی بودیم و مصاحبه‌های مفصلی با این دوستان داشتیم. ویدیوی کامل مصاحبه‌ها که حاوی مطالب ارزشمند و جالبی در رابطه با سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی است، در کانال یوتیوب آبان‌تتر و همچنین صفحه اینستاگرام این صرافی در دسترس مخاطبان و علاقمندان قرار گرفته است.

به علاوه، بخش‌های دیگری مانند همکاری‌های تجاری، فضای بازی و سرگرمی – انیمیشن شیبا اینوی آبان‌تتر و بازی‌های واقعیت مجازی، فضای VIP، فضای پذیرایی از مهمانان و معاشرت با بازدیدکنندگان نیز در غرفه آبان‌تتر در الکامپ 26 در نظر گرفته شده بود.

تمام این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر، تجربه‌ای یگانه از حضور در نمایشگاه الکامپ 26، هم برای بازدیدکنندگان و هم برای تیم صرافی آبان‌تتر رقم زد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا